ایرانسل

ساخت وبلاگ

با توجه به خبرهای اعلام شده که حاکی از آن بود بعضی از کاربران در توییتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات و اطلاعات در مورد مسئله تمدید خودکار بعضی از بسته های اینترنتی ایرانسل ابراز ناخرسندی کردند،که در همین جهت سجاد بنابی ،عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت قول پیگیری و بررسی این مسئله را به آنها داد

اعتراض مشترکین ایرانسل به تمدید خودکار بسته‌ های اینترنتی

ایرانسل هدف از تمدید خودکار بسته‌های اینترنتی را جلوگیری از تحمیل هزینه مصرف آزاد و قطع شدن اینترنت کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری و همچنین تطبیق رویه با سایر اپراتورها عنوان کرد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز مربوطه مراجعه نمایند.

در پی این خبر ایرانسل جوابیه را ارسال کرد و گفت: ایرانسل از دو ماه قبل قابلیت تمدید خودکار برخی بسته‌های اینترنت را فقط برای سیم کارت‌های دائمی فعال کرده و تا به حال با عدم رضایت مشترکان در این خصوص رو به رو نبوده است و این اقدام طبق هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شده است.

توجه داشته باشید کارشناسان ایرانسل در تمام طول هفته به‌طور 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشترکان هستند. مشترکان ایرانسل از خطوط ایرانسلی خود با شماره 700 و از خطوط غیر ایرانسلی با شماره 09377000000 می‌توانند در ارتباط باشند

کاربران ایرانسل به دو روش می‌توانند نسبت به قطع یا تمدید بسته‌های اینترنتی خود اقدام کنند، یکی از این روش ‌ها استفاده از نرم افزار ایرانسل من است و دیگری هنگام فعال سازی بسته مورد نظر می‌باشد.

با این‌حال، پس از این اعتراضات ایرانسل امکان لغو تمدید خودکار بسته‌های اینترنت را برای مشترکان فراهم کرده و راهکارهای آن را همزمان با پیامک فعال‌سازی به کاربر اطلاع‌رسانی می‌کند.

.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : يکشنبه 30 تير 1398 ساعت: 14:16

طبق گزارش های اعلام شده برخی از مشترکین برای صرفه جویی در مصرف اینترنت خط خود از بسته های اینترنتی استفاده میکنند.در چند وقت گذشته یکی از بندهای موجود این اپراتور که به طرز استفاده از مصرف ترافیک داخلی اشاره می نماید.موجب نارضایتی بسیاری از مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفت.این بند به شرح زیر می باشد،در صورت استفاده مشترک از VPN اینترنت به طور آزاد محاسبه میشود.

فیلترشکن تاثیری در مصرف اینترنت ایرانسل ندارد

بعد از اعتراض کاربران و بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که برداشت کاربران از پیام نشر داده‌ شده به علت نوع نگارش در وب‌‌سایت ایرانسل بوده و ربطی به بسته اینترنت کاربران و نوع مصرف آن ندارد، بنابراین اگر کابری از VPN استفاده کند یا آدرس IP سیستم خود را تغییر دهد، مصرف اینترنت او به همان شکل اولیه محاسبه می‌شود.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمایند و سیم کارت مورد نظر خود را خریداری نمایند.

توجه داشته باشید چنانچه از نرم‌ افزارهای تغییردهنده IP استفاده می‌کنید، درصورتی‌ که بسته اینترنتی خریده باشید، صرف‌ نظر از نشانی IP، حجم ترافیک مصرفی به صورت معمول و از بسته اینترنت شما کم می‌شود، ولی اگر بدون خرید بسته با تعرفه آزاد از نرم‌ افزارهای تغییردهنده IP مانند وی‌پی‌ان استفاده کنید، محاسبه تخفیف ویژه ترافیک ملی که روی تعدادی از وب‌‌سایت‌های ایرانی اعمال شده است، امکان‌پذیر نیست.

در همین‌ راستا مدیر روابط‌ عمومی ایرانسل در پاسخ سوال: مگر این نیست که بسیاری از کاربران برای به‌ صرفه‌ بودن اینترنت سیم‌کارت، اقدام به خرید بسته یک‌ ماهه می‌کنند تا هم شارژ سیم ‌کارت محفوظ باشد و هم استفاده از فیلترشکن برایشان میسر شود، به طوری که با خرید هر بسته، از نوعی تخفیف نیز برخوردار شوند، چرا چنین‌ بندی در وب‌سایت وجود دارد؟ گفت: "این خبر صحت ندارد"

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 293 تاريخ : چهارشنبه 26 تير 1398 ساعت: 20:39

براساس گزارش های اعلام شده اپراتور ایرانسل برای آن دسته از کاربرانی که از 4 اسفند ماه 1393تا 15 فروردین ماه 1394 سیم کارت دائمی و اعتباری ایراسنل خرید نمایند جوایز ویژه ای برای آنها در نظر گرفته است.جوایز خرید سیم کارت ایرانسل عبارت اند از:

با خرید سیم کارت ایرانسل جوایز ویژه عید نوروز بگیرید

۱ -چنانچه از تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۳ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ سیم کارت ایرانسل خریداری کرده و بسته های اینترنت همراه ۵۰۰۰ تومانی و یا بیشتر بر روی خط خود فعالسازی کنید ، ۵۰۰۰ تومان اعتبار رایگان به مدت ۲ روز برای مکالمات درون شبکه (ایرانسل به ایرانسل) دریافت خواهید کرد

۲- اگر از تاریخ ۴ اسفند ۱۳۹۳ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ سیم کارت هدیه خود را بیشتر از ۲۰۰۰ تومان شارژ کنید به مدت ۷ روز از ۱۰۰۰ تومان اعتبار هدیه برای مکالمه های درون شبکه (ایرانسل به ایرانسل) بهره مند خواهید شد.

۳- با خریداری سیم کارت ایرانسل در تاریخ اعلام شده می توانید سیم کارت هدیه را از تاریخ ۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ فعال نمایید. برای گرفتن سیم کارت هدیه کافی است یک پیام بدون متن به "۲۱۱۲" فرستاده و در صورت تایید کد پستی ، یک پیام دیگر به "۲۱۱۵" ارسال کنید و به این صورت سیم کارت هدیه بدون هیچ هزینه ای به دست مشترکان خواهد رسید.

۴- با فعالسازی سیم کارت هدیه خود ، تا ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ویژه سرویس حساب چند کاربره برخوردار شوید. برای آگاهی از "حساب چندکاربره" از لینک زیر استفاده نمایید :

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1398 ساعت: 12:52

طبق گزارش های اعلام شده،بعد از آنکه اپراتور همراه اول شروع به یکسان سازی تعرفه تماس های صوتی خود کرده است اینبار اپراتور ایرانسل نیز دست به کار شد تا تعرفه های مکالمه خود را تغییر دهد.البته اپراتور های اول و دوم تلفن همراه کشور،به یکسان سازی تعرفه های خود اقدام کرده اند این طور به نظر میرسد که با این اقدام در بعضی از سیم کارت دائمی و اعتباری برای تماس های صوتی درون و برون شبکه،با افزایش قیمت برای کاربران همراه می باشد. 

 جدیدترین تعرفه های مکالمه تلفن همراه کشور

این افزایش هزینه برای سیم کارت‌ اعتباری نیز بوده است، زیرا در سیم‌ کارت‌ دائمی، هزینه‌ تماس با تمامی خطوط شامل افزایش 26.6 تومانی شده است

اما حال پس از تغییرات اعمال شده در سیم‌ کارت‌های دائمی برای تماس با تمامی خطوط‌ (خط ایرانسل دیگر، دیگر اپراتورها و خطوط ثابت) این هزینه59.9  تومان و برای سیم‌ کارت‌های اعتباری 89.9 تومان به ازای هر دقیقه شده است، در واقع هزینه تماس سیم کارت‌های اعتباری با شماره‌های درون شبکه 20 تومان افزایش، با شماره‌های برون شبکه 3 تومان کاهش و با خطوط ثابت نیز 1 تومان افزایش یافته است.

پیش از این، برقراری تماس با سیم کارت‌های دائمی ایرانسل هم درون شبکه و هم برون شبکه 33.3 تومان بر دقیقه و با سیم کارت‌های اعتباری هزینه تماس درون شبکه 66.9 تومان، برون شبکه 92.9 تومان و خطوط ثابت 79.9 تومان بوده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 294 تاريخ : شنبه 22 تير 1398 ساعت: 19:38

با توجه خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل که حاکی از آن بود خدمات ویژه ای را برای حجاجی  که به مکه مشرف میشوند را در نظر گرفته است ، کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که به این سفر زیارتی میروند میتوانند از 10 تیر ماه تا 20 شهریور 1398 از این خدمات  بهره ببرند.این تعرفه های تخفیفی مکالمه و اینترنت جهت آسان تر شدن ارتباط  برای برقرای تماس با عزیزان خود را در اختیار کاربران خود داده است .این تخفیفات ارائه شده برای مکالمه،بسته های اینترنتی و روزانه 10 مگابایت اینترنت رایگان روی دو اپراتور زین و موبیلی در کشور عربستان استفاده نمایند.

ایرانسل تعرفه های ویژه ای را برای زائران حج ارائه کرده است

 کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند علاوه بر بهره‌گیری ازتنظیمات دستی تلفن‌های همراه، برای فعال‌سازی رومینگ بین‌الملل، با شماره‌گیری کد#۱*۱۱۱۱*از سیم‌کارت خود یا استفاده از نرم افزار کاربردی ایرانسل من سرویس رومینگ بین‌الملل خود را فعال کنند. مشترکان ایرانسل می‌توانند از نسل چهارم اینترنت همراه 4در کشور عربستان بهره بگیرند.

 

حجم(مگابایت)

اعتبار(روز)

تعرفه ویژه حج(تومان)

۷۵

۷

۲۰,۰۰۰

۱۵۰

۷

۴۰,۰۰۰

۳۰۰

۷

۷۵,۰۰۰

۶۰۰

۷

۱۲۰,۰۰۰

۱۰۲۴ (۱گیگابایت)

۷

۱۸۰,۰۰۰

مصرف آزاد اینترنت(مگابایت)

-

۵۰۰

 

 

علاوه بر این، ایرانسل با اعزام نمایندگان و کارشناسان خود به شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره و استقرار در بعثه مقام معظم رهبری، برای پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات زائران گرامی در ایام حج آماده خدمت‌رسانی است.

تعرفه کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل، مطابق جدول زیر برای برقراری تماس به ازای دریافت تماس ۲۰۰۰ تومان، مکالمات داخلی و تماس با ایران ۳۸۰۰ تومان و ارسال پیامک ۹۰۰ تومان خواهد بود. دریافت پیامک رایگان است.

 

سرویس رومینگ حج

تعرفه جدید ایرانسل(تومان)

دریافت مکالمه

۲۰۰۰

تماس داخلی و مکالمه با ایران

۳۸۰۰

ارسال پیامک

۹۰۰

دریافت پیامک

رایگان

 

 

کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۱۱۱۱* و یا استفاده از نرم افزارکاربردی ایرانسل من  پس از فعال‌سازی رومینگ بین المللی از بسته‌های ۱۰ مگابایت روزانه رایگان خود استفاده کنند. همچنین بسته‌های ویژه ارائه شده با شماره‌گیری کد #۲*۳*۱۱۱۱* یا از طریقه نرم افزار کاربردی ایرانسل من  در دسترس مشترکان قرار دارند.

ایرانسل همچنین ۵ بسته‌ ویژه ۷۵ تا ۱۰۲۴ مگابایتی، مطابق جدول زیر، برای حجاج در نظر گرفته است که این دسته از مشترکان ایرانسل از زمان فعال‌سازی بسته‌های ویژه حج تا یک هفته برای استفاده از آن‌ها زمان دارند.

 

 

 

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,رومینگ,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 261 تاريخ : چهارشنبه 19 تير 1398 ساعت: 13:37

با توجه به گزارشات اخیر،بعد از منتشر شدن عکس ها و خبرهای گوناگون در شبکه های مجازی مبنی بر آن که اپراتور ایرانسل قسمتی از دیتای مصرف شده مشترکینی سیم کارت دائمی و اعتباری که حتی پیام رسان های داخلی ندارند را به ترافیک داخلی اختصاص داد،این اپراتور بیانیه ای رسمی برای رسانه ها انتشار نمود و توضیحاتی در خصوص ترافیک داخلی را انتشار کرده است.

دلایل ابهامات موجود در ترافیک داخلی ایرانسل

گفتنی است در این بازه زمانی تغییری در محاسبه تعرفه خدمات اینترنتی که به صورت رایگان به مشترکان ارائه می‌شد، صورت نگرفته و این خدمات همچنان به صورت رایگان ارائه شده است.

همچنین اپراتور سیم کارت ایرانسل با توجه به نگرانی‌های آن دسته از کاربرانی که فارغ از این بازه زمانی، شاهد لحاظ شدن ترافیک در بخش پیام‌رسان‌های داخلی اپلیکیشن "ایرانسل من" بدون استفاده از این پیام‌رسان‌ها هستند، تصریح می‌کند:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به صورت دوره‌ای، آی‌پی (IP) وب‌سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی که پیام‌رسان داخلی محسوب شده و تعرفه آن‌ها به صورت یک سوم محاسبه می‌شود را به اپراتورها ابلاغ می‌کند.

بر این اساس نه تنها افزایش هزینه‌ای متوجه این دسته از مشترکان نیست؛ بلکه بخشی از مصرف اینترنت آن‌ها با تعرفه یک‌سوم محاسبه می‌شود.

حجم ترافیک احتمالی مشاهده شده در بخش پیام‌رسان‌های داخلی اپلیکیشن ایرانسل من، به دلیل بازدید از وب‌سایت‌ها یا استفاده از اپلیکیشن‌های با IPهای فوق است.

ایرانسل در این نامه توضیح داد که با توجه به مصوبه‌های کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مبنی بر تفکیک تعرفه اینترنت خارجی از اینترنت داخلی و پیام‌رسان‌های داخلی، اپراتورها موظفند ترافیک خارجی را با تعرفه عادی، ترافیک وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های داخلی را با تعرفه یک‌دوم و ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی را با تعرفه یک‌سوم محاسبه کنند، اما به دلیل پیچیدگیِ امکان تفکیک "حجم مصرف شده خارجی"، "حجم مصرف شده از محتوای داخلی" و "حجم مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی"، ایرانسل تصمیم گرفت تا به منظور رعایت حقوق مشترکان، کمترین تعرفه در میان سه بخش ذکر شده که مربوط به "حجم مصرف شده در پیام‌رسان‌های داخلی" (معادل یک‌سوم تعرفه خارجی) است را برای تمامی مصارف اینترنت مشترکان به صورت یکسان لحاظ کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 277 تاريخ : دوشنبه 17 تير 1398 ساعت: 13:33

طبق گزارش های اعلام شده اپراتور ایرانسل در زمستان 1393 همایشی برگزار کرد که به خریداران بسته های افزایشی اینترنت همراه هدیه می داد.جوایز این قرعه کشی بزرگ که شامل یک دستگاه هوندا آکورد 2014 و 20 تبلت بود که در حضور برخی از نمایندگان رسانه های جمعی و هیئت نظارت در قرعه کشی اجرا و مشخص شد.

 برندگان جشنواره زمستانی 1393 ایرانسل

مراسم قرعه کشی جشنواره ایرانسل با حضور نماینده صدا و سیما و ناظران رسانه ای برگزار شد و لیست برندگان این جشنواره بعد از تشخیص هویت اعلام می گردد.

گفتنی است برای شرکت در قرعه کشی هر کاربر باید یک بسته افزایشی اینترنت همراه با حداقل قیمت ۲۰۰۰ تومان تهیه می کردند و هر ۲۰۰۰ تومان ۱ امتیاز محسوب می شد.

متقاضیان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نموده و همچنین از خدمات آن نیز بهره مند شوند.

کلیه کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که از تاریخ ۱ شهریور تا آخر زمستان ۱۳۹۳ بسته های افزایشی اینترنت همراه را خریداری کردند در قرعه کشی یک دستگاه هوندا آکورد ۲۰۱۴ و ۲۰ تبلت شرکت داده شدند.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 279 تاريخ : شنبه 15 تير 1398 ساعت: 14:46

با توجه به گزارش های اخیر اپراتور ایرانسل برای راحت تر شدن مراحل تعویض سیم کارت و بالا بردن کیفیت سیم کارت ساده به سیم کارت های 4G یا همان یوسیم امکان وصل شدن به شبکه نسل 4 را دارد، سفارش دادن به صورت تلفنی جهت جایگزین و پیگیری عدم دسترسی ارتباط و برطرف کردن آن را بوجود آورده است.

باید توجه داشته باشید که درخواست سیم‌کارت جایگزین ، قطع کردن و یا برطرف کردن قطع سیم‌کارت تنها با تقاضای مالک سیم کارت ثبت و انجام می شود و در زمان تحویل سیم ‌کارت نیز حضور مالک به همراه اصل کارت ملی (یا شناسنامه جدید حاوی کد ملی) و یک برگ کپی از آن الزامی می باشد.
از این پس کاربران ایرانسل که ساکن استان تهران هستند می توانند با یک تماس تلفنی سیم کارت ایرانسل خود را به یوسیم تغییر دهند. همچنین کاربرانی که به دلیل مفقود شدن یا سوختن سیم کارت خود باید سیم کارت جایگزین دریافت نمایند ، می توانند از همین روش که یک تماس تلفنی است به آسانی در محل خود (که باید در محدوده مناطق ۲۲گانه استان تهران) و در مدت زمانی مشخص شده سیم کارت جدید ایرانسل را دریافت نمایند.


کاربران ایرانسل می‌توانند به وسیله تماس با شماره‌های ۷۰۳۳ از سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و همچنین تماس با شماره ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از سایر خطوط ، در تمامی ساعت ها و روزهای هفته ، درخواست دریافت سیم‌ کارت جایگزین را ثبت و یا پیگیری نمایند. گفتنی است تحویل سیم ‌کارت جایگزین به کاربران از روز شنبه تا پنج‌شنبه و در ساعت مشخص شده در محدوده زمانی ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر انجام می‌شود.

سیم ‌کارت جایگزین یک ساعت بعد از تحویل به کاربر فعال می‌ گردد و بهای آن برای سیم ‌کارت جایگزین نسل چهارم ۱۲۹۲۰۰ ریال و برای سیم‌کارت جایگزین معمولی ۶۹۲۰۰ ریال می باشد که به صورت نقدی به پیک تحویل داده می‌شود.

شایان ذکر است سرویس جدید ایرانسل ، در حال حاضر در تهران بزرگ روی کار آمده و به زودی در سایر استان ها نیز قابل دسترسی می شود.

کاربران سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند علاوه بر درخواست سیم ‌کارت جایگزین ، از طریق تماس با شماره های ذکر شده ، درخواست مسدود کردن شماره خود را بدهند و یا برای رفع قطع بودن شماره خود اقدام نمایند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت دائمی,سیم کارت,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 334 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 14:10

با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل تعرفه مکالمه های صوتی کاربران دائمی آی سیم خود را کاهش داد.ایرانسل علاوه بر کاهش تعرفه تماس های صوتی،تعرفه تبدیل خط اعتباری به دائمی را نیز کاهش داد .

کاهش تعرفه مکالمه ایرانسل
اپرتور ایرانسل اعلام نمود، کلیه کاربرانی که سیم کارت دائمی ایرانسل خود را تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۳ ثبت کرده و از آن استفاده نمایند می توانند از یکم تیرماه ۱۳۹۳ برای تماس های داخل و خارج از شبکه ایرانسل در تمام کشور فقط ۴۹۹ ریال در هر دقیقه پرداخت کنند. نکته مهم اینکه این هزینه ها شامل تماس با تلفن های ثابت نیز می باشد و تعرفه ها بر پایه ثانیه ای محسابه می گردد.

طبق گفته های ایرانسل ، این تعرفه مقرون به صرفه ترین تعرفه مکالمه تلفنی در بین سایر اپراتورهای همراه کشور (در سیم کارت های دائمی) می باشد.
همچنین هزینه های قبلی سیم کارت های دائمی ایرانسل برای خارج از شبکه ۶۲۵ ریال بوده که با ارزان شدن ۱۲۶ ریالی به ۴۹۹ رسیده است.
همچنین شرکت ایرانسل اعلام نمود برای کاربران دائمی سیم کارت های این شرکت هر دو ماه یکبار قبض یا صورت حساب به آدرس پستی کابر ارسال می گردد که شامل جزئیات کامل مکالمات می باشد. همچنین این صورت حساب از طریق پیامک و پست الکترونیکی کاربران ارسال می گردد.


در این گزارش نیز اعلام شده است که کاربران سیم کارت های اعتباری ، برای بهره مندی از این تعرفه ها می توانند با استفاده از دستورالعمل تبدیل سیم کارت دائمی به اعتباری ، سیم کارت خود را به سیم کارت دائمی یا آی سیم تبدیل نمایند.

خرید سیم کارت های دائمی ایرانسل یا آی سیم با قیمت مصوب ۱۲۰ هزار تومان به همراه اعتبار اولیه ۵۰ هزار تومانی در دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل و فروشگاه های معتبر سراسر کشور امکان پذیر است.
 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 288 تاريخ : دوشنبه 10 تير 1398 ساعت: 12:33

طبق گزارشات اعلام شده همان طور که در جریان هستید اپراتور ایرانسل تنها عرضه کننده اینترنت 4 G در کشورمان ایران می باشد و در حال حاضر 56 شهر را تحت پوشش این سرویس قرار داده است.اکنون این اپراتور هزینه خرید سیم کارت دائمی و اعتباری 4G خود را کاهش داده است.از تاریخ 16 فروردین 1394 تعرفه سراسری سیم کارت های 4G ایرانسل از 20000 تومان به 10000 تومان اعتبار اولیه به 10000 تومان با 2000 تومان اعتبار اولیه کاهش داده است.

اپراتور ایرانسل قیمت سیم کارت نسل 4 خود را کاهش داد

براساس این گزارش صورت گرفته سیم کارت USIM به تعداد کم و محدودی با اعتبار اولیه ۱۰۰۰۰ تومان در بعضی از نمایندگی های مجاز ایرانسل قابل دسترس متقاضیان قرار می گیرد و از این به بعد تمام سیم کارت اعتباری جدید یوسیم با اعتبار اولیه ۲۰۰۰ تومان به قیمت ۱۰۰۰۰ تومان به درخواست کنندگان عرضه می شود.

نکته قابل توجه اینجاست که یوسیم های ایرانسل به آسانی و بدون نیاز به تعویض مجدد و یا برش قابل تبدیل به میکروسیم و نانوسیم کارت هستند.

گفتنی است مبلغ بسته بازگشت این سیم کارت برای جایگزین کردن با سیم کارتی که گم شده و یا تعویض سیم کارت ایرانسل معمولی با USIM با همان شماره از ۱۰۰۰۰ تومان به ۸۰۰۰ تومان کاهش یافته است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری, اینترنت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 284 تاريخ : پنجشنبه 6 تير 1398 ساعت: 15:59

طبق خبرهای اعلام شده،بین تمامی اپراتور های کشور (همراه اول، ایرانسل، رایتل و غیره)در جهت اجرای مصوبه 203 کمسیون تنظیم مقررات و راتباطات رادیویی، اپراتور دوم کشور تعرفه مصرف آزاد اینترنت خودر ا کاهش داده است.استفاده از اینترنت آزاد (اینترنت بدون استفاده از بسته های تشویقی) برای کاربران سیم کارت دائمی به ازای هرکیلوبایت 5/0 ریال و برای کاربران سیم کارت اعتباری خود 75/0 ریال تخفیف را قائل شده است.در حالی که در گذشته تعرفه های اینترنت آزاد به ازای هر کیلو بایت 7/14 ریال بوده است و توسط بسته های تشویقی تا 5 ریال محاسبه می شد.

اپراتور ایرانسل هزینه اینترنت آزاد خود را کاهش داد

این تعرفه از اول زمستان ۱۳۹۳ برای تمامی کاربران سیم کارت های اعتباری و دائمی بدون هیچگونه محدودیت زمانی قابل استفاده است. همچنین شرکت ایرانسل برای کاهش هزینه های کاربران خود امکانات و بسته هایی را در نظر گرفته که شامل موارد زیر است :

  ۱- بسته های اینترنت همراه

  ۲- بسته های ترکیبی

  ۳- بسته ترکیبی با قابلیت شخصی سازی

سته های مختلف اینترنتی که از حجم های مختلفی برخوردارند برای کابران سیم کارت اعتباری و دائمی از طریق کد دستوری #۵۵۵* از اول زمستان ۱۳۹۳ قابل اجرا هستند. همچنین بنا به اعلام شرکت ایرانسل قرار است بسته های جدیدتری در اختیار کاربران قرار گیرد.


کاربران سیم کارت های اعتباری می توانند برای کاهش هرچه بیشتر هزینه های خود از بسته های ترکیبی استفاده کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 4 تير 1398 ساعت: 12:32

با توجه به گزارشات اخیر اپراتور ایرانسل از 1 تا 3 خرداد 1394، به مناسبت عید بزرگ شعبان به تمامی افرادی که سیم کارت اعتباری ایرانسل را خریداری کنند تا 100 مگابایت اینترنت همراه رایگان به آنها تعلق میگیرد.

پشنهاد ویژه ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه
نکته قابل توجه این است که علاقمندان می توانند در طی ۲ روز از بسته ۱۰۰ مگابایتی اینترنترایگان استفاده کنندکاربران می توانند برای مطلع شدن از سایر پیشنهادهای تشویقی مخصوص کاربران جدید به صفحه پیشنهادهای تشویقی مراجعه کنند.

برای دریافت این هدایا فقط کافی است در تاریخ یاد شده برای خرید سیم کارت اقدام کنند و از خط اعتباری ایرانسل اولین تماس را برقرار کند تا از طرح های تشویقی و هدایای مربوط بهره مند شوند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 275 تاريخ : يکشنبه 2 تير 1398 ساعت: 18:56